خطوط اختصاصی ارسال و دریافت پیامک

شماره اختصاصی یا خط اختصاصی پیامک چیست؟

از شماره اختصاصی پیامک، به منظور ارسال پیامک های انبوه و یا اطلاع رسانی از طریق SMS استفاده می گردد.
کلیه صاحبین مشاغل و کسب و کارها اعم از حقیقی و حقوقی می توانند از این شماره های اختصاصی استفاده کنند. شماره های اختصاصی 1000، 2000، 3000، 9000، 9999 و 021 که هر کدام به یکی از اپراتورهای ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه اختصاص دارد.

چرا باید شماره اختصاصی داشته باشم؟

داشتن شماره اختصاصی باعث می‌شود مخاطبین شما را با یک شماره اختصاصی شناخته و بیشتر اعتماد کنند. این بدین معنا است که هر مرتبه که اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی نمایید گیرندگان پیامک های شما را با یک شماره ثابت دریافت می نمایند.
شماره های اختصاصی چه در کسب وکار های بزرگ و چه مشاغل کوچک و نوپا و خانگی بسیار حائز اهمیت است. مشترکین تلفن های همراه هوشمند ترجیح می دهند شماره هایی که برای آن‌ها تبلیغ ارسال می کنند را شناخته و با اطمینان خاطر بیشتری پاسخ آن ها را بدهند، از این امکان ارسال پیامک از طرف مشتریان برای صاحبین کسب و کار ها و مشاغل یکی دیگر از چندین مزیت شماره های اختصاصی است.

خطوط اختصاصی با یکدیگر چه تفاوت هایی دارند؟

اپراتورها:

هر اپراتور قوانینی را برای تحویل پیامک از فرستنده داردکه اجرای این قوانین باعث ایجاد تفاوت در سرعت و کیفیت ارسال ها می شود. همچنین قابلیت شفاف سازی و پیگیری‌های پیامک های ارسال شده را به همراه دارد که مزیت مهمی در خصوص شماره های اختصاصی به حساب می آید.

تفاوت شماره اختصاصی:

رند یا غیر رند بودن، کوتاه یا بلند بودن طول خط پیامکی برای هر کسب و کاری مهم است زیرا آن‌ها می خواهند با سایر پیامک های تبلیغاتی یا اطلاع رسانی متفاوت باشند و دریافت کننده ها از دریافت پیام از این شماره، احساس بهتری داشته باشد. پس تفاوت ارقام نیز تفاوتی برای تقاضای این خطوط به شما می رود.

تفاوت در خدمات خطوط:

ارائه گزارش پس از ارسال پیام ها، وجود پیش شماره های متفاوت و یا بازگشت اعتبار پیامک های دلیور نشده، تفاوت هایی هستند که میان خطوط اپراتورها وجود دارد که از نظر هزینه ارسال اس ام اس های انبوه بسیار قابل توجه هستند.

اهراز هویت:

خطوط اختصاصی به دلایل امنیتی دارای مراحلی برای ثبت نام و اهراز هویت شرکت ها و سازمان ها هستندکه با توجه به تکمیل بودن مدارک و داشتن شرایط، بین یک تا سه ماه کاری این روند به طول می انجامد.

اپراتور های ارائه دهنده خطوط اختصاصی پیامک

سیستم های پیام دهی مگفا

خطوط ارسال و دریافت پیامک در مسیر 3000

خط اختصاصی 3000، یکی از بهترین و قدیمی ترین خطوط اختصاصی است. این خط اختصاصی مقرون به صرفه ترین خط برای استفاده در پنل های پیامکی است که بسیاری از شرکت ها و سازمان ها دولتی از آن استفاده می کنند. شرکت مگفا یا مرکز گسترش و فناوری اطلاعات، یکی از اپراتورهای باتجربه ارائه دهنده خدمات ارسال پیامک می باشد که توانسته است در طی سال های فعالیت خود، اعتبار قابل قبولی بین مشترکین کسب کند. از مزایای استفاده از خط با پیش شماره 3000، می توان به قیمت مناسب خطوط و ارائه خدمات با کیفیت اشاره کرد. یکی از مزایای استفاده از خط اختصاصی 3000، کاهش هزینه های تبلیغات پیامکی است. 

2222 3000 98+

سیستم های پیام دهی مگفا

خطوط ارسال و دریافت پیامک در مسیر 2000

خط اختصاصی 2000، یکی از خطوط محبوب و قدیمی برای اس ام اس مارکتینگ است. خرید خط اختصاصی برای کسب و کار، قابلیت های ویژه زیادی را در اختیار کارفرمایان قرار داده که این ویژگی ها باعث شده‌اند خط اختصاصی 2000 به یکی از بهترین اپراتورهای پیامک تبلیغاتی تبدیل شود. اپراتور 2000 که جزو با کیفیت ترین سرویس های ارائه دهنده ارسال پیامک تبلیغاتی به حساب می آید، در سال 1381 راه اندازی شده است. شرکت آتیه پرداز یا همان اپراتور 2000، پر ترافیک ترین شرکت ارائه دهنده خدمات پیامکی بوده و توانسته است که اعتماد بخش عظیمی از بازار را به خود جلب کرده و مشتریان خود را راضی نگه دارد.

2222 2000 98+

کیش سل پارس (سامانتل)

خطوط ارسال و دریافت پیامک در مسیر 9999

اگر شما یک کسب و کار فعال هستید و برای ارسال پیام به مشترکین به واسطه بلک لیست بودن خطوط آنان مشکل دارید، ما به شما خط اختصاصی سامانتل را با پیش شماره ۹۹۹۹ پیشنهاد میدهیم.
این سرویس از تمامی اپراتورهای موبایل پشتیبانی کرده و از سرعت ارسال پیام انبوه و تکی بالایی برخوردار است. دریافت پیام بر روی این خطوط فعال می باشد از این رو سرویس بلک لیست خودکار نیز بر روی این خطوط فعال است و به صورت خودکار فرایند بلک لیست کردن کاربران معترض را پشتیبانی می‌نماید.
فرایند آسان و سریع خدماتی و همچنین امکان خدماتی سازی برای کلیه مشترکین حقیقی و حقوقی برای این خطوط فراهم آماده است.

2222 9999 98+

آسانک

خطوط ارسال و دریافت پیامک در مسیر 021 و 026

خط اختصاصی 021 و 026، در دسترس ‌ترین خطوط برای همگان به حساب می ‌آید. خط اختصاصی 021 ، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با خط تلفن ثابت شرکت یا فروشگاه، به مشتریان خود پیامک ارسال کنید. یکی از مزایای استفاده از خط پیامکی ثابت برای کسب و کارها، علاوه بر متناظر بودن شماره پیامک با محل کار، افزایش اعتبار و اعتماد در بین مشتریان است.

از دیگر مزایای استفاده از خط اختصاصی 021 این است که لازم نیست شماره ارتباطی خود را در متن پیامک درج نمایید، زیرا شماره خط تلفن ثابت شما به صورت هدر، برای شخص دریافت کننده پیامک نمایش داده می‌شود ومی توانید در تعداد کاراکتر های پیامک صرفه جویی کرده و باعث کاهش هزینه های پیامک ها شوید.

2222 21 98+

آسیاتک

خطوط ارسال و دریافت پیامک در مسیر 9000

خط اختصاصی 9000، یکی از به روز ترین و پر طرفدار ترین خطوط اختصاصی به شمار می آید و توانسته است محبوبیت قابلی قبولی در بین استارتاپ ها پیدا کند. خط اختصاصی 9000، برخلاف دیگر خطوط، به صورت پیشفرض خدماتی بوده و همه افراد می توانند به راحتی و بدون ارائه چک و سفته، از قابلیت های منحصر به فرد آن استفاده کنند.

این خط اختصاصی امکان دریافت پیام از طرف مخاطبان را دارا بوده و قابلیت استفاده در وب سرویس را به مشترکین خود می دهد، به همین خاطر اپراتور 9000، یک گزینه مطلوب برای استفاده در پنل پیامکی برای مدیریت باشگاه مشتریان کسب و کار به شمار می آید.

2222 9000 98+
رهیاب پیام گستران، خطوط پیامک 1000

رهیاب پیام گستران

خطوط ارسال و دریافت پیامک در مسیر 1000

خط اختصاصی 1000، یکی از اپراتورهای قدیمی و با تجربه در دنیای وسیع بازاریابی پیامکی است.  خط اختصاصی 1000 متعلق به اپراتور رهیاب رایانه گستر بوده که در سال 1377 تاسیس شده است. اپراتور 1000 که به عنوان قدیمی ترین شرکت ارائه دهنده خدمات پیامک های انبوه شناخته می شود، فعالیت خود را از سال 1384 شروع کرده است. طرفداران و مشترکین این خط اختصاصی، کسانی هستند که صرف نظر از هزینه ارسال پیامک ها، اهمیت زیادی برای سرعت و کیفیت ارسال پیامک های سازمان خود قائل هستند. از این رو بسیاری از سازمان های دولتی و مراکز خصوصی، استفاده از خط اختصاصی 1000 را به سایر خطوط ترجیح می دهند.

اپراتور رهیاب رایانه گستر، به خاطر فعالیت طولانی مدت خود، به عنوان یک اپراتور با تجربه شناخته می شود؛ مطمئنا تجربه زیاد این اپراتور باعث شده است تا خدمات با کیفیتی به مشترکین خود ارائه داده و رضایت آن ها را جلب کند.

2222 1000 98+